Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ


Αναδημοσίευση από: Indymedia - Athens

ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΩΓΗ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Κύριε υπουργέ,


Στις 6/2/2012 σας είχαμε στείλει τα αιτήματά μας και σας δώσαμε διορία να απαντήσετε εντός ενός μήνα.

Σήμερα στις 7/3/2012 στέλνοντάς μας ένα αόριστο έγγραφο μας απαντήσατε ότι δεν σχηματίζετε συγκυβέρνηση για να μπορέσετε να ενεργήσετε στα αιτήματά μας, δηλαδή παίζετε κρυφτό, πως λοιπόν νομιμοποιείστε ως προς τον εγκλεισμό μας?

Εσείς σίγουρα παίζετε το ρόλο της μαριονέττας.

Με μεγάλη μας χαρά για το σημείο που φτάσατε και μεγάλη μας λύπη που σέρνετε και διαλύετε χιλιάδες οικογένειες για μικροαδικήματα σας ενημερώνουμε ότι το παιχνίδι που παίζατε τόσα χρόνια σε βάρος των κρατούμενων έχετε αρχίσει να το χάνετε.

Τώρα αρχίζει η μάχη και ο δικός μας πραγματικός αγώνας στον οποίο δεν υπάρχουν όρια και νόμοι.

Να είστε σίγουρος ότι ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται.

Μπορεί να μας πείτε και τρομοκράτες, όμως στις μέρες μας ο κόσμος έχει αντιληφθεί ποιος είναι πραγματικός τρομοκράτης. Είναι το κράτος και η δικαιοσύνη. Εδώ μέσα στα κολαστήρια όλοι περιμένουμε ν΄ανάψει το φυτίλι.

Προσωπικά τα 12 χρόνια που έχω βγάλει πρώτη φορά βλέπω έναν ολόκληρο στρατό από αγανακτισμένους της δικαιοσύνης σας που τα στόματά τους πετούν φωτιές από την αδικία. Είμαστε ενωμένοι και ενώνουμε τις φωνές μας με το κοινωνικό σύνολο, ενώνουμε τις γροθιές μας μέχρι να σπάσουμε όλα τα κολαστήριά σας.

Εμείς οι μικροί της γης , οι πολλοί του πλανήτη ,ποτάμι λάβας μοιάζουμε που όλα τα καίει, στρατός φωτιάς που με τίποτε δε σβήνει.

Αν εσείς μας θεωρούσατε τόσα χρόνια ως τον τελευταίο κρίκο της κοινωνικής αλυσίδας κάνατε το μεγαλύτερο και τρομερό λάθος. Το λιοντάρι αγριεύει πιο πολύ στο κλουβί και εδώ δυστυχώς έχετε κλείσει πολλά λιοντάρια αγριεμένα.

Εγώ προσωπικά δεν έχω τίποτα να χάσω ,γνωρίζω πολλά παιδιά σαν εμένα ακόμα και την ίδια μου την ζωή δίνω για την απελευθέρωση 12.000 κρατούμενων. Με όλα αυτά που είδαν τα μάτια μου στα τόσα χρόνια και δεν περιγράφονται ούτε με λόγια ούτε με γράμματα μένουν μόνο χαραγμένα στην ψυχή.

Κοιτάξτε καλά αυτό το κείμενο και πάρτε τα μέτρα σας , για εμένα που το γράφω όσο ο ήλιος θα ανατέλλει από την ανατολή εγώ θα συνεχίσω την ίδια επαναστατική ζωή.

Γιότσας Δημήτρης

Κλεστή φυλακή Τρικάλων

Αμέσως μετά την κατάθεση της επιστολής του στη γραμματεία των φυλακών ο σύντροφος υπέστην εκδικητική μεταγωγή στη Χίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου